Älskade mamma, farmor, gammelfarmor och vän. Det är med stor sorg och saknad du lämnar oss här på jorden och vandrar vidare till andra som saknat dig och du har saknat. En dag skall vi ses igen❤️ 🕊️
Det finns mycket att säga om min farmor Clary, hjärtat var så stort och kärleksfullt så du visste inte hur väl du ville ibland ❤️ Du fixade mat och fika, tog alltid disken och tänkte sällan på dig själv. Du gillade fina kläder och älskade din och farfars stuga. Du älskade sol, bad, Gran Canaria och en god GT i Finngärdet med rätt sällskap såklart. Du ville ha ordning och reda men blev aldrig sur när jag eller barnen stökade ner eller sullade. Du styrde och ställde och hade sällan fel (enligt dig själv), när vi inte kunde enas så låtsades du inte höra vad jag sa. Mest av allt så älskade du farfar (och självklart oss såklart, pappa och mig och min familj), honom har du nu saknat i 20 år liksom din son Jan, som jag aldrig mött men hört så oerhört mycket om❤️ Äntligen ses ni igen och kan spela SkipBo tillsammans i himmelen ❤️
Ta gärna en titt i galleriet där bilderna talar sitt tydliga språk om vem min farmor Clary var ❤️ Trots mycket sorg och motgång i sitt liv så har hon ändå visat oss vägen på nåt sätt. Hon har levt genom oss och glädjen har hon tagit till vara på hos, genom och med oss. Vi har verkligen betytt allt för henne och hon för oss❤️
Det finns mycket att säga om min farmor Clary, hjärtat var så stort och kärleksfullt så du visste inte hur väl du ville ibland ❤️ Du fixade mat och fika, tog alltid disken och tänkte sällan på dig själv. Du gillade fina kläder och älskade din och farfars stuga. Du älskade sol, bad, Gran Canaria och en god GT i Finngärdet med rätt sällskap såklart. Du ville ha ordning och reda men blev aldrig sur när jag eller barnen stökade ner eller sullade. Du styrde och ställde och hade sällan fel (enligt dig själv), när vi inte kunde enas så låtsades du inte höra vad jag sa. Mest av allt så älskade du farfar (och självklart oss såklart, pappa och mig och min familj), honom har du nu saknat i 20 år liksom din son Jan, som jag aldrig mött men hört så oerhört mycket om❤️ Äntligen ses ni igen och kan spela SkipBo tillsammans i himmelen ❤️
Ta gärna en titt i galleriet där bilderna talar sitt tydliga språk om vem min farmor Clary var ❤️ Trots mycket sorg och motgång i sitt liv så har hon ändå visat oss vägen på nåt sätt. Hon har levt genom oss och glädjen har hon tagit till vara på hos, genom och med oss. Vi har verkligen betytt allt för henne och hon för oss❤️
Älskade mamma, farmor, gammelfarmor och vän. Det är med stor sorg och saknad du lämnar oss här på jorden och vandrar vidare till andra som saknat dig och du har saknat. En dag skall vi ses igen❤️ 🕊️
Det finns mycket att säga om min farmor Clary, hjärtat var så stort och kärleksfullt så du visste inte hur väl du ville ibland ❤️ Du fixade mat och fika, tog alltid disken och tänkte sällan på dig själv. Du gillade fina kläder och älskade din och farfars stuga. Du älskade sol, bad, Gran Canaria och en god GT i Finngärdet med rätt sällskap såklart. Du ville ha ordning och reda men blev aldrig sur när jag eller barnen stökade ner eller sullade. Du styrde och ställde och hade sällan fel (enligt dig själv), när vi inte kunde enas så låtsades du inte höra vad jag sa. Mest av allt så älskade du farfar (och självklart oss såklart, pappa och mig och min familj), honom har du nu saknat i 20 år liksom din son Jan, som jag aldrig mött men hört så oerhört mycket om❤️ Äntligen ses ni igen och kan spela SkipBo tillsammans i himmelen ❤️
Ta gärna en titt i galleriet där bilderna talar sitt tydliga språk om vem min farmor Clary var ❤️ Trots mycket sorg och motgång i sitt liv så har hon ändå visat oss vägen på nåt sätt. Hon har levt genom oss och glädjen har hon tagit till vara på hos, genom och med oss. Vi har verkligen betytt allt för henne och hon för oss❤️
Det finns mycket att säga om min farmor Clary, hjärtat var så stort och kärleksfullt så du visste inte hur väl du ville ibland ❤️ Du fixade mat och fika, tog alltid disken och tänkte sällan på dig själv. Du gillade fina kläder och älskade din och farfars stuga. Du älskade sol, bad, Gran Canaria och en god GT i Finngärdet med rätt sällskap såklart. Du ville ha ordning och reda men blev aldrig sur när jag eller barnen stökade ner eller sullade. Du styrde och ställde och hade sällan fel (enligt dig själv), när vi inte kunde enas så låtsades du inte höra vad jag sa. Mest av allt så älskade du farfar (och självklart oss såklart, pappa och mig och min familj), honom har du nu saknat i 20 år liksom din son Jan, som jag aldrig mött men hört så oerhört mycket om❤️ Äntligen ses ni igen och kan spela SkipBo tillsammans i himmelen ❤️
Ta gärna en titt i galleriet där bilderna talar sitt tydliga språk om vem min farmor Clary var ❤️ Trots mycket sorg och motgång i sitt liv så har hon ändå visat oss vägen på nåt sätt. Hon har levt genom oss och glädjen har hon tagit till vara på hos, genom och med oss. Vi har verkligen betytt allt för henne och hon för oss❤️
Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.