Vår älskade Karin har lämnat oss i djup sorg och saknad
Begravningen äger rum i kretsen av de närmaste. Skänk gärna en gåva till Riksförbundet Lewy Body Sverige. Här kan ni lämna en sista hälsning, skriva ett minne eller tända ett ljus.
Begravningen äger rum i kretsen av de närmaste. Skänk gärna en gåva till Riksförbundet Lewy Body Sverige. Här kan ni lämna en sista hälsning, skriva ett minne eller tända ett ljus.
Vår älskade Karin har lämnat oss i djup sorg och saknad
Begravningen äger rum i kretsen av de närmaste. Skänk gärna en gåva till Riksförbundet Lewy Body Sverige. Här kan ni lämna en sista hälsning, skriva ett minne eller tända ett ljus.
Begravningen äger rum i kretsen av de närmaste. Skänk gärna en gåva till Riksförbundet Lewy Body Sverige. Här kan ni lämna en sista hälsning, skriva ett minne eller tända ett ljus.
Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Moster ❤️ Min mammas lillasyster (även lila syster). Ni som alltid var så nära varandra. Du har funnits med mig alla dagar sedan jag föddes och nu heter ett av mina barnbarn Vera Karin Kristina, efter dig såklart ❤️
Hela min familj saknar dig och hoppas och tror att du är tillsammans med mamma igen 👭
Johan, Erik, Lisa och Bo2026-05-20Riksförbundet Lewy body Sverige
Karin du var en del av vår vardag på Tröskvägen i Umeå i många år
som granne och vän till familjen. Du var också en handlingskraftig stark kvinna med ett stort hjärta. En som höll sitt ord och stod upp för det som var viktigt. Som vän till vår mor Agneta har du betytt så mycket inte bara för henne utan för oss barn i Hellbergs skaran också. Gunnar, Marie och Elin med familjer kom ihåg de ljusa stunderna.
Fina Karin!
Du har betytt mycket för oss barn i Hellbergs skaran, du stod upp och hjälpte oss som den sanna vän du var till vår mor Agneta när hon gick bort. Före det så var du och din familj en del av vår vardag när vi bodde grannar på Tröskvägen i Umeå. Vi kommer att minnas dig som en stark kvinna med ett starkt hjärta på så många vis.
Vi tänker på er i familjen, Gunnar, Marie och Elin med familjer, Kom ihåg alla ljusa stunder och var glad för alla minnen ni haft tillsammans under åren. Saknad kan också vara något fint, för det man inte saknar kanske inte betytt så mycket.