Tack för all värme du gav oss. Din dörr stod alltid öppen, och hos dig fanns alltid en utsträckt hand för den som behövde hjälp. Vi minns doften av nybakat från köket och som du med glädje dukade upp – för i din frys fanns alltid något gott att bjuda på om någon tittade förbi.
Nu får du vila på en plats där solen alltid skiner. Vi ser dig framför oss, sittandes i din favoritstol i solskenet, med det lugn och den omtanke som var du.
Tack för allt.
Tack för all värme du gav oss. Din dörr stod alltid öppen, och hos dig fanns alltid en utsträckt hand för den som behövde hjälp. Vi minns doften av nybakat från köket och som du med glädje dukade upp – för i din frys fanns alltid något gott att bjuda på om någon tittade förbi.
Nu får du vila på en plats där solen alltid skiner. Vi ser dig framför oss, sittandes i din favoritstol i solskenet, med det lugn och den omtanke som var du.
Tack för allt.
Tack för all värme du gav oss. Din dörr stod alltid öppen, och hos dig fanns alltid en utsträckt hand för den som behövde hjälp. Vi minns doften av nybakat från köket och som du med glädje dukade upp – för i din frys fanns alltid något gott att bjuda på om någon tittade förbi.
Nu får du vila på en plats där solen alltid skiner. Vi ser dig framför oss, sittandes i din favoritstol i solskenet, med det lugn och den omtanke som var du.
Tack för allt.
Tack för all värme du gav oss. Din dörr stod alltid öppen, och hos dig fanns alltid en utsträckt hand för den som behövde hjälp. Vi minns doften av nybakat från köket och som du med glädje dukade upp – för i din frys fanns alltid något gott att bjuda på om någon tittade förbi.
Nu får du vila på en plats där solen alltid skiner. Vi ser dig framför oss, sittandes i din favoritstol i solskenet, med det lugn och den omtanke som var du.
Tack för allt.
Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Finaste mamma ❤️ Jag saknar våra långa telefonsamtal, shoppingturer. Jag saknar stunderna i bärskogen – du fick alltid full hink mycket fortare än mig. Jag tänker på hur mysigt vi hade på våra Turkiet resor.
Jag saknar att äta " mormors" mjukkaka,.Jag har försökt baka efter ditt inte så exakta recept men den smakar inte som din, det håller barnbarnen också med om. Jag saknar när du kom förbi en stund efter jobbet och peppade mig att städa och rensa garderoben. Du tog hem det som rensades, synd att slänga och sen hämtade jag tillbaka året efter.
Så mycket roligt vi har gjort.
Jag är så glad och tacksam att fått ha dig som mamma och mormor till våra barn ❤️
Nu får du vila i lugn och ro. Jag bevarar alla fina minnen djupt i mitt hjärta. ❤️
Kära Vivi, gladare, goare o lättsammare granne har jag aldrig haft, och så många roliga minnen vi hade tillsammans,
Tyvärr kommer slutet för oss alla ,och nu har dina dagar slutat och vi önskar dig vila i frid ❤️❤️