Vår älskade Mats, make, pappa, morfar, farfar, svärfar, farbror och vän. Du saknas oss.
Begravningsceremonin äger rum i Ekeby kyrka den 29 maj klockan 14:00. Klädsel: mörk & proper. Deltagande meddelas till Fonus på telefonnummer 019-582390. Efter begravningsakten inbjudes på kaffe och kaka i Prästgården. Vid deltagande glöm ej meddela allergier.
Vår älskade Mats, make, pappa, morfar, farfar, svärfar, farbror och vän. Du saknas oss.
Begravningsceremonin äger rum i Ekeby kyrka den 29 maj klockan 14:00. Klädsel: mörk & proper. Deltagande meddelas till Fonus på telefonnummer 019-582390. Efter begravningsakten inbjudes på kaffe och kaka i Prästgården. Vid deltagande glöm ej meddela allergier.
I kärleksfullt minne bevarad.
Vår älskade Mats, make, pappa, morfar, farfar, svärfar, farbror och vän. Du saknas oss.
Begravningsceremonin äger rum i Ekeby kyrka den 29 maj klockan 14:00. Klädsel: mörk & proper. Deltagande meddelas till Fonus på telefonnummer 019-582390. Efter begravningsakten inbjudes på kaffe och kaka i Prästgården. Vid deltagande glöm ej meddela allergier.
Vår älskade Mats, make, pappa, morfar, farfar, svärfar, farbror och vän. Du saknas oss.
Begravningsceremonin äger rum i Ekeby kyrka den 29 maj klockan 14:00. Klädsel: mörk & proper. Deltagande meddelas till Fonus på telefonnummer 019-582390. Efter begravningsakten inbjudes på kaffe och kaka i Prästgården. Vid deltagande glöm ej meddela allergier.
Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Mats, snäll, rolig, glad, humoristisk, så är minnena av dig, sorgligt att du fick lämna jordelivet, men himlen blir en roligare plats med dig där. Vila i frid Mats. Vi ses.
Ann Kathrin och barnen.
Mats, du var den första att välkomna mig in i familjen och du har alltid fått mig att känna mig så välkommen och som en självklar del ❤️ Du delade din omtanke och värme och jag vill tacka dig så innerligt för alla skratt och för gemenskapen och för kärleken ❤️
Man tror alltid att det finns fler dagar tills det plötsligt inte gör det längre 💔
Du fattas oss! Livet är begränsat, men minnena oändliga.❤️
Vila i frid 🕊️
Ibland man förlorar saker man aldrig trodde man skulle förlora,
Sitter och tänker skulle hälsa på dig men nu du bär på en gloria,
Är så arg på mig själv, fick reda på igår att du hade Max sommaren ut, sa till mig själv jag hälsar på han imorgon, för jag ville rida natten ut, jobba på min dröm, påväg ut från studion, händerna fulla med 2 koppar och ansketter, en halv äten blåbärspaj ,luren spammas, vad fan är den som hönder? Mamma på telefonen, farfar har dött… jag skrek rakt ut men för i helvete din din gubbjävel!!! Inte än, har så mycket jag vill fråga, så mycket som finns kvar! Trodde först det var en dröm men nu när jag ser dig i kistan det här.. det här är verkligt!
förlåt farfar, jag älskar dig❤️
Ditt barnbarn, du lever för evigt vidare i mitt hjärta ❤️
Min älskade far. Jag vill fortfarande inte tro det är sant. Nu när jag väl sätter mig för att skriva detta blir huvudet tomt. Sorgen är obeskrivlig att du nu farit vidare till där jag inte längre kan höra eller se dig dra en gubbig vits, sjunga en trudelutt eller försöka vägleda mig med dina däcksparkar. Nu är det slut med sjukdom, smärta och elände, nu är du äntligen fri tillsammans med resten av de våra! Jag är så tacksam för allt, allt du gjorde eller försökte göra för mig i hela mitt liv, jag var bara för envis och tjurskallig för säga det många gånger. Du är min min stora hjälte! Jag önskar vi haft mer tid tillsammans Malte, du och jag. Men! Lita på det farsan! Jag skall göra mitt bästa för att göra dig stolt över mig och att Malte skall veta vem farfar är! Jag kommer aldrig glömma. Jag tittar ut på det fina vädret ute - men mycket lyster och färg försvann när du for! - allt känns urlakat. Tills vi ses igen vid slutet, vila i frid farsan! jag älskar dig!
Evigt din son, Dan