Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Vi arbetade ihop på natten ,på Viktoriagården. Alltid lika trevligt. Min syster Kristina jobbade också där. Vi pratade ofta om dej vilken trygghet vi hade då. Nu finns inte Kristina längre. Ni får sitta på ett moln o prata med varandra
Kära Snöfrid! Under din tid i Uppsala lärde jag känna dig som en mycket klok och kunnig kollega och också som god vän. Vi var ofta var ute och vandrade i naturen. Bl a gjorde du och jag en 10 dagars vandring i Padjelanta i magiskt fint väder. Du guidade mig hur man kunde köpa glödkakor och fisk från samerna. Så möttes vi under din tid i Schweiz och senare i Ängelholm. Vi cyklade bl a på Själland några fina dagar. När jag och min sambo passerat Ängelholm har vi alltid försökt att träffa dig, vilket blev svårare de sista åren.
Vid försöket för ett par veckor sedan nåddes vi av det sorgliga beskedet att du lämnat oss alla
Snöfrid, du kan inte höra eller se detta tyvärr, men jag är tacksam för alla upplevelserika och fina stunder vi haft tillsammans. /Gunilla
Du kommer att vara saknad på våra "sjukskötersketräffar SSK-92" där vi träffats årligen sedan -07. Du hade ofta en intressant resa planerad. En sista hälsning