Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Så hjärtligt tacksam för den tid vi fick, för varje minne och varje blick. Du finns för alltid i minnet här, i kärlek bär vi dig för den du är. Vila i ljus frid älskade Eva
Eva, vi är så glada över att vi fick förmånen att träffa dig vid ett flertal tillfällen hemma hos familjen Arnell på Villagatan. Alltid lika glad, fantastisk och klok. Du var en kvinna med skinn på näsan och många goda råd på lut.
Äntligen Eva får du vara fri från allt som gjorde ont i din kropp. Jag är så innerligt tacksam att jag fått varit en del av ditt liv. Innan mitt första möte med dig var jag skräckslagen, rädd men otroligt nyfiken på denna kraftfulla långa kvinnan hade för budskap till mig. Jag kom därifrån med ett lugn sinne och glad i hågen. Eva var inte skrämmande längre utan en helt fantastiskt kvinna som jag kom att ha kontakt med många gånger. Tack igen nu får du lysa upp din skönhet i himlen. På återseende ♥️Många kramar 🥰
En klar ton av sann mänsklighet och kärlek, dröjer sig kvar i luften. Du spelade ditt liv efter egen rak fealing och eget huvud, med spännande improvisationer, av glöd, själ och hjärta. Vi forsätter att hålla takten som i jazzmusikens värld, vi håller dig i minnet kärt. Alla samtal i stort och smått, så oförglömligt och fritt. För det rätta du strävat utan dumheter och ibland om nytt och hänt i politiken, och självklart om viktiga samhällsfrågor. Nu vilar du lungt i egen melodi och vi kommer alltid att minnas dig, för den du alltid är.
.
Vila i frid bästa Eva....🙏❤️