Du var vår trygghet, vår famn, vår familj, vår vän. Vi bär dig med oss – om och om igen. Tack för alla ljusa minnen. Tack för den vackra tid vi fick tillsammans. Du finns för alltid kvar i våra hjärtan. Din fina omtanke och ditt glada skratt kommer alltid att finnas kvar med oss. Du gav så mycket värme och glädje till oss genom alla dessa år. Du kommer för alltid att vara älskad och minnas av alla du berörde. Tack för att du berikade våra liv med din närvaro. Du var våran ängel på jorden.
"Du fattas oss, men ditt ljus lyser för alltid kvar."
Vila i frid. 🩵🕯️
Du var vår trygghet, vår famn, vår familj, vår vän. Vi bär dig med oss – om och om igen. Tack för alla ljusa minnen. Tack för den vackra tid vi fick tillsammans. Du finns för alltid kvar i våra hjärtan. Din fina omtanke och ditt glada skratt kommer alltid att finnas kvar med oss. Du gav så mycket värme och glädje till oss genom alla dessa år. Du kommer för alltid att vara älskad och minnas av alla du berörde. Tack för att du berikade våra liv med din närvaro. Du var våran ängel på jorden.
"Du fattas oss, men ditt ljus lyser för alltid kvar."
Vila i frid. 🩵🕯️
Till minne av vår älskade Mia 🩵
Du var vår trygghet, vår famn, vår familj, vår vän. Vi bär dig med oss – om och om igen. Tack för alla ljusa minnen. Tack för den vackra tid vi fick tillsammans. Du finns för alltid kvar i våra hjärtan. Din fina omtanke och ditt glada skratt kommer alltid att finnas kvar med oss. Du gav så mycket värme och glädje till oss genom alla dessa år. Du kommer för alltid att vara älskad och minnas av alla du berörde. Tack för att du berikade våra liv med din närvaro. Du var våran ängel på jorden.
"Du fattas oss, men ditt ljus lyser för alltid kvar."
Vila i frid. 🩵🕯️
Du var vår trygghet, vår famn, vår familj, vår vän. Vi bär dig med oss – om och om igen. Tack för alla ljusa minnen. Tack för den vackra tid vi fick tillsammans. Du finns för alltid kvar i våra hjärtan. Din fina omtanke och ditt glada skratt kommer alltid att finnas kvar med oss. Du gav så mycket värme och glädje till oss genom alla dessa år. Du kommer för alltid att vara älskad och minnas av alla du berörde. Tack för att du berikade våra liv med din närvaro. Du var våran ängel på jorden.
"Du fattas oss, men ditt ljus lyser för alltid kvar."
Vila i frid. 🩵🕯️
Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Hej Mia.
Jag skriver detta med sorg och tyngd, men även med empati i mitt hjärta.
Jag fick tyvärr aldrig lära känna dig ordentligt i detta livet, men det jag fått höra om dig från din dotter Tina och från din storasyster Lillis, min mamma, är att du var en jättefin människa och du är en jättefin själ.
Du ska veta att du är saknad och att människor uttrycker och hanterar det på olika sätt.
Jag sitter här i Linbacke när jag första gången skriver detta.
Här där jag är fast övertygad om att du sände mig ett budskap, den dagen du lämnade oss, ett budskap du ville att jag skulle förmedla vidare till dem som är kvar i detta livet.
Jag tror att du sände ett budskap genom den fågel som stannade ovanför mig, som var där säkert i fem sekunder, som svävade där helt stilla och som sen vred sitt huvud och såg mig rakt i ögonen. Som sen svävade vidare på himlen, för att till sist försvinna bland molnen...
Jag är otroligt tacksam för att du valde just mig och jag är övertygad om att du ville visa att du är fri och lämnar detta livet med frid i din själ.
Jag är också övertygad om att du var med oss under begravningen igår, den blåmes som var inne i kyrkan under hela begravningen, som sen flög ut ur kyrkan när det var över, det tror jag också var du, som ville vara där för oss och framförallt för din dotter Tina, att hjälpa henne att kunna ta sig igenom det hela på ett bra vis...
Tack för allt och tills vi ses igen...
Från din systerson Magnus.
Idag, på mors dag, så vet jag att du är saknad extra mycket.
Men det var också en fin Gudstjänst idag, där du nämndes och ljus tändes för dig...
Du var en fantastisk mamma och människa, det ser jag i din dotter Tina...
Du är för evigt saknad, men aldrig glömd...
Tack Mia, för att du gav både mig och Tina styrka idag, när vi fick se dig en sista gång i detta livet.
Du såg så fridfull ut och det gör att jag vet att du funnit ro och att din själ har funnit sin plats i livet efter detta och att du väntar på oss där.
Det är inte ett farväl, nej, det är ett, på återseende...
Jag fick aldrig lära känna dig i detta livet, men jag har lärt känna dig lite genom min mamma (din syster) och genom din dotter, Tina.
Något som är väldigt tydligt då, är att du är en väldigt varm, snäll och empatisk själ, som har lämnat ett stort tomrum efter sig i detta livet.
Men jag ser också hur din värme och empati lever vidare genom Tina.
Jag vet att du ser detta och är oerhört stolt över Tina, hennes styrka och det ljus hon har att ge till världen.
Du ska veta att du är älskad och saknad...
Det här är inte ett farväl, utan snarare ett hej då, tills vi ses igen.