Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Du var en vän, kollega och inspirationskälla under många år. Jag kommer minnas din värme, din omtanke, din nyfikenhet och framför allt ditt stora hjärta. Vi saknar dig.
Kära Johan. Tack för att du var den kunnigaste, flitigaste och snällaste kollega man kan ha. Tack för alla roliga, röriga och knasiga minnen. Det avtryck du satte hos oss och i hockeyvärlden kommer alltid att leva kvar. Vila i frid vännen.
Johan, man kan förbryllat undra om det var något i vattnet i Räpplinge eller om det var soltimmarna på Öland som gav upphov till din varma aura. Din passion, drivkraft och ditt skarpa sinne gjorde att du ett avtryck som klasskamrat, kollega och entreprenör... Men jag tror att många håller med om att det var din livsglädje, din närhet till skratt, din generositet, ditt mod och din orubbliga styrka som stannar kvar djupast i oss.
Du är en inspirationskälla för oss alla. Ditt ljus och smittsamma värme, ditt driv och ditt sätt att möta livet är något vi alla kommer dela vidare, för att göra världen till ett bättre ställe, likt du gjorde livet ljusare för oss.
Tack för allt min vän.
Tack för att jag fick glädjen att lära känna dig under de år vi jobbade ihop, du var en fantastisk människa som alltid bjöd på energi och skratt. Du är saknad men jag är säker på att du fortsätter sprida din livsglädje i himlen min vän!
Tack för alla minnen från vår skoltid och för den vänskap du gav.
Med värme och saknad
Jenny .O
Sara,H
Christian,J
Johan, D
Therese,C
Johan,O
Andreas,E
Hanna,H
Magnus.M
Linnea.A
Mirella.L
Martina.J
Fina Johan, du lämnade oss alldeles för tidigt. Vi tänker på dig och saknar dig. Framför allt kommer jag att sakna din galna humor som ofta fick en till ett gott skratt. Som syster tll Isabelle lovar jag dig att finnas där för henne och era underbara barn i alla lägen. Många kramar och tankar till dig där du befinner dig nu.
Din svägerska Nelly
I didn’t want to write because I don’t want to believe it. I keep expecting you to repost a sarcastic comment about a bad fashion choice you made in 1999, or about another achievement, or your food comas after family Christmases, or your encounters with old women called Berit, or a 1/5 rating for a Pepsi max limited edition pic. I knew this day was coming, and so did you. But you were so much more than your battle for 10 years. You were strength, warmth, fun, intelligence, savvy, success- alive and giving life a run for its money. You have been honoured by so many in your industry - the founder of Elite Prospects - but I also had the privilege to know you beyond that - for 18 years. You kept me laughing. You made me feel so welcome in a country that so often presents walls of ice that can make it difficult for a newbie to penetrate, to get to know people on a level of warmth and joy. You gave me that warmth, that joy, the sparkle in your eyes, that pulse you ignited in everyone around you.
I didn’t want this to be your end, your journey on this earth over like this. But you faced it and kept up. I am so sorry to your beautiful young family for losing you, I know you have given them the most wonderful start in life and your legacy will never be forgotten. I will never forget you Johan. Ever. Go well my friend. I am forever touched by your friendship, kindness and the time you spent knowing me.
Johan – tack för att du en gång i tiden startade EP, och tack för att jag fick följa med på den resan. Tack för hur snabbt du tog in mig i EP-världen och fick mig att känna mig värdefull, välkommen och sedd. Du skapade något unikt – både EP som produkt och kulturen du byggde i företaget. Vila i frid.
Johan,
Vi var klasskamrater på högstadiet på Slottsskolan i Borgholm. Vi kände inte varandra sen tidigare men du blev snabbt en av mina bästa vänner när man blandades med elever från andra skolor i sjunde klass. Jag minns med glädje de gånger vi lyxade till det och gick in till ”stan” på lunchen och åt pizza istället för den ordinära skolmaten. Eller när vi tog bussen in till Kalmar och gick på bio. När vi fyllde 15 blev mopeden så en stor del av våra liv, minns att vi kunde köra runt halva Öland i timmar. Vi spelade även innebandy tillsammans i det legendariska korplaget Berndts Boys.
Kontakten efter högstadiet har varit sporadisk, jag flyttade från Öland och du startade ditt livsverk EliteProspects.
Mina tankar går till din familj och dina barn, det gör ont att du fick lämna dem alldeles för tidigt. Vila i frid ”Nisse”.
Johan, jag minns och imponeras av din humor, ödmjukhet och drivkraft. Du har gjort stora avtryck och vi är många som är tacksamma över att ha fått känna dig. Varma tankar till din familj.