Per har lämnat oss i stor sorg och saknad efter en lång tid av sviktande hälsa. Hans livsglädje var stark och okuvlig in i det sista. Vi ser fram emot att få ta ett gemensamt avsked av en fantastisk person.
Per har lämnat oss i stor sorg och saknad efter en lång tid av sviktande hälsa. Hans livsglädje var stark och okuvlig in i det sista. Vi ser fram emot att få ta ett gemensamt avsked av en fantastisk person.
Världens bästa pappa, svärfar och morfar!
Per har lämnat oss i stor sorg och saknad efter en lång tid av sviktande hälsa. Hans livsglädje var stark och okuvlig in i det sista. Vi ser fram emot att få ta ett gemensamt avsked av en fantastisk person.
Per har lämnat oss i stor sorg och saknad efter en lång tid av sviktande hälsa. Hans livsglädje var stark och okuvlig in i det sista. Vi ser fram emot att få ta ett gemensamt avsked av en fantastisk person.
Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Åren de går brukar man säga, för alla. Jag vill uttrycka min stora sorg över Pers bortgång. Vi var arbetskamrater på Skatteverket i många år. Har bara goda minnen över en god kamrat. Må du vila i frid !
Per lämnar en enorm saknad efter sig och vi saknar honom så otroligt mycket, särskilt nu när alla träd och blommor börjar slå ut.
Per har varit en mycket viktig person för oss och för alla på vår gata. Bland annat efter tråkiga inbrott då Per var den som stod för säkerhetsnivån och ingen obehörig kunde gå obemärkt förbi när han cyklade på sin gula cykel.
Vi kommer att sakna alla spontana besöken i trädgården och hans snabba, roliga humor, som fanns kvar hela vägen. Genom Per vet vi allt om varje liten rabarberplanta, bärbuske som planterats på Jupitervägen och såklart hans mormors äppelträd som gav det godaste äppelmoset.
Även om vi inte träffat hans döttrar så ofta så har vi fått följa med dom på håll genom alla år. Per har nämligen alltid stolt och entusiastiskt berättat för oss om sina döttrar och barnbarn.
Vi är så tacksamma över att just vi fick ha Per som granne under alla dessa år och den 2 juli hissar vi flaggan för dig, Per.
Vi plockar en bukett och ställer på bordet, med några blommor från din trädgård (vi tar inte för många, för vi vet att du skulle bli sur om vi klippte för mycket av dina ”ängsblommor).
Hålet i häcken som vi brukar gå igenom till varandra, den får vara kvar.
Vila i frid, Per
Bästa Per,
Vi har i många år varit kollegor inom Skatteförvaltningen. Efter vår
pensionering har vi haft många trevliga sammankomster hos
Lisbet och Lasse. Vila i frid.