Vi står här med gråt och med saknad
Spill inga tårar, sa Du, när jag dör
Det är inget att gråta för
I minnet lever jag ju kvar
Ingen kan dö som levat har
Tänk er, som om jag tog en promenad
Vi ses igen, inte nu, men om ett tag
Vi står här med gråt och med saknad
Spill inga tårar, sa Du, när jag dör
Det är inget att gråta för
I minnet lever jag ju kvar
Ingen kan dö som levat har
Tänk er, som om jag tog en promenad
Vi ses igen, inte nu, men om ett tag
Älskade Pappa, Make och Vän
Vi står här med gråt och med saknad
Spill inga tårar, sa Du, när jag dör
Det är inget att gråta för
I minnet lever jag ju kvar
Ingen kan dö som levat har
Tänk er, som om jag tog en promenad
Vi ses igen, inte nu, men om ett tag
Vi står här med gråt och med saknad
Spill inga tårar, sa Du, när jag dör
Det är inget att gråta för
I minnet lever jag ju kvar
Ingen kan dö som levat har
Tänk er, som om jag tog en promenad
Vi ses igen, inte nu, men om ett tag
Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Vi saknar dig i vårt lunchgäng - vi som tog studenten tillsammans för nu 60 år sedan. Bland mina fina minnen är tiden i skolorkestern i Spånga gymnasium där vi båda spelade..
Det känns mycket tungt.
Första gången vi spelade tillsammans var på en minneskonsert för Olov Palme 1986. Låten var Quincys "The Midnight Sun will never set"; en av de vackraste låtarna i en fullsatt konsertsal. Det var 40 år sedan. Ingrid lärde du känna senare. Vi sörjer men är tacksamma för att fått känt och spelat med dig så länge; en så varm och fin vän med många positiva upplevelser. Vila i frid. / Per o Ingrid
Fina Lasse! Det var så ledsamt att höra att du lämnat jordelivet. Stort tack för all musik du bidragit med för mig och för många i Upplands-Bro och andra. Under min uppväxt spelade du i jazzband med pappa Gunnar Nyström och vi barn var med och snurrade runt tillsammans. Så drog du tag i mig i olika jubileumssammanhang för kommunala musikskolan. Och nästan grannar var vi, områdena bredvid varandra. Lasse - du varma, lugna, vänliga som alltid log och hade snälla ögon. Lira i frid där du nu är.
Bästa snällaste Lasse! Tack för musiken, tack för alla minnen . Tack för att du alltid mötte mig med ett leende och värme. Om du träffar min pappa Gunnar där uppe, så sätt er och jamma lite och hälsa från mig ❤️🎶