jag saknar dig så mycket farmor❤️
❤️Føler på ett stort savn og tristhet en måned etter att du døde kjære søster ❤️ Tenner lys for deg i dag 🕯️🕊️
Vi saknar dig så ♥️
❤
Varma tankar till familjen denna svåra tid
En vän som du blir aldrig glömd.
Goa Erna, du är så saknad♥️
Älskade farmor, när du försvann från oss försvann även en del av mig. En tomrum som du tidigare fyllde. Jag kommer för alltid att minnas dig, jag såg upp mycket till dig! Älskar dig❤️
Fine gode Erna, hvil i fred ❤️✨️
Hvil i fred 🕯️🌹
Älskade mormor, jag saknar dig!♥️ Så ofattbart att du inte kommer hem igen. Tack för allt!
Tills vi ses igen, som så många gånger förr🕊️
Tack för alla härliga skratt och tokigheter..För alltid saknad men alltid i hjärtat och fantastiska minnen.❤️ Overkligt att du är borta ....Saknar så ❤️
En sista hälsning, sov i ro
Kjære mormor ❤️🕊️ håper du har det fint der du er nå. Savner deg ❤️ puss och kram, glad i deg fine mormor😘
Kjære mormor❤️Savner deg så❤️Kommer til å savna alle samtalene og all humor og latteren vi hadde❤️Du var der for oss alle bestandig.🌺Det var alltid mat eller fika når vi kom, du ordna opp❤️
Hvil i fred kjære mormor❤️Elsker deg😘
Älskade mamma ! Sitter och väntar på att du ska komma hem….kan inte förstå att det inte blir så. Det är så otroligt tomt och jag saknar dig så det gör ont. Älskar dig, ❤️
Tack för allt roligt vi haft tillsammans kommer alltid att sakna dej
Takk for alt kjære mamman min , savner deg så ❤️ kommer til å savne alle samtalene både på messenger og telefon ❤️❤️😪😪
Det kommer aldrig bli detsamma utan dig❤️
min älskade farmor, vila i frid. tack för allt och tack för att du alltid funnits vid allas sida igenom allt. är så enormt tacksam över dig och kommer alltid alltid älska dig och alltid sakna dig.❤️❤️❤️
Älskade mamma, saknar dig så! ❤️ Du lever för alltid kvar i våra hjärtan❤️
Älskade gammelmormor, du kommer alltid att fattas oss och vi kommer alltid att sakna dig ♥️
Takk for alt kjære søster . Hvil i fred .
Vila i frid, en sista hälsning till dig Erna
Takk for mye latter og mange gode stunder.
Frank,
Tor-Erik og Trond
Vårt sista farväl
Vila i frid älskade svärmor och mamma♥️
Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan!
Vi ses 🕊️♥️
En siste hilsen
En siste hilsen
Berta<3
Tack för alla fina minnen.
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Vila i frid.
En sista hälsning
I ljust minne bevarad
Kommer sakna Dig Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
En sista hälsning
En sista hälsning