Det finns glädje bortom graven och
en framtid full av sång!
En kort tid bodde vi hos er på Juniper tree, och i djupet av våra hjärtan fastnade du direkt. Hos Herren är du och ingen bättre plats finns att finna.
Vila i frid Lasse.
Vi möts i det nya Jerusalem.
Upp 21:1-4
Vila i frid.
Fina Lasse, du lämnar så många kvar som älskar dig och saknar dig. Vi kommer ses igen, det vet jag. Hälsa pappa, som den här gången kom först...du vet vad jag menar.
Death is the end of birth and not the end of life!
O my God! O Thou forgiver of sins, bestower of gifts, dispeller of afflictions!
Verily, I beseech Thee to forgive the sins of such as have abandoned the physical garment and have ascended to the spiritual world.
O my Lord! Purify them from trespasses, dispel their sorrows, and change their darkness into light. Cause them to enter the garden of happiness, cleanse them with the most pure water, and grant them to behold Thy splendors on the loftiest mount.
‘Abdu’l-Bahá
Älskade Lasse, vad saknad du är! Har så många fina och roliga minnen från alla år vi känt varandra. Du har ställt upp och hjälpt mig ett antal gånger, alltid med ett gott humör ich vänlighet! Tack Lasse och vila i frid tills vi möts igen/Stumpan
Vila i frid
Ann Charlotte o Gunnar Agemo
Till minne av Lasse,
vår kära väns livskamrat ❤️
-med önskan om hjälp till den som behöver den.
Vila i frid!
Vi möts igen
Ser fram emot den dagen vi ses igen! Nu vilar du i frid tillsammans med mamma och pappa!
I ljust minne bevarad
Vila i frid
Frid över Ditt minne
Vila i frid
Vila i frid
Vila i frid
Tack för en fin och varm gemenskap!
Vila i frid
Vi minns dig med glädje
Tack för alla ljusa minnen
Du finns i våra hjärtan
och med tacksamhet över
din klokskap och
hur du ställt upp vid olika tillfällen
Vi minns dig med glädje.
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning
Vila i frid
Vi saknar dig
Vila i frid
Vi möts igen
Vila i frid
Frid över Ditt minne
Vi minns dig med glädje.
Vila i frid!
Vila i frid till uppståndelsens morgon.
Bengt och Kerstin
Per och Ruth
Bengt och Anne-Christine
Vila i frid
Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning!
En sista hälsning! Vila i frid till uppståndelsens morgon!