Vi saknar dig jätte mycket!
Vi saknar dig!
Världens bästa pappa! Tack för allt du gjort för oss och för alla fina minnen. Saknar dig och dina roliga upptåg.
Min snälla och trygga pappa som alltid funnits där. Tack för allt, saknar dig. Vila i frid.
Tack Mats för goda minnen från vår tid som arbetskamtater under
1960 och 70 talen. Och därefter alla ihågkomster under åren.
Kära Matte, Nu har klockan slagit 21.00 och flaggan tagits ner.
Tack Matte för alla trevliga minnen och roliga historier.
Som storebror var Du en bra förebild under uppväxtåren.
Du har kämpat i många år. Nu får Du vila.
Tack Matte för alla fina minnen!Minnen från barndomen och uppväxten i Rangsta och Grimsta.Minnen från trevliga middagar o födelsedagar hos dig och Ragnhild i Nynäshamn.Vi var alla tillsammans och skrattade åt gamla historier från förr.Vi kommer att sakna dig så mycket!!Nu får du vila i frid
Du underbara människa med glimten i ögat.
Så glad över alla stunder och roliga minnen.
Alltid saknad, aldrig glömd.
Ibland är livet tufft.
Du och jag har kämpat tillsammans i många år.
Någonstans är vi alltid tillsammans.
Älskad - saknad
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning fylld med värme och kärlek till dig Mats, dina nära och kära.
Tack för alla roliga minnen och historier.
En sista hälsning till en kämpe
Tack för alla ljusa minnen
Vårt sista farväl
Tack för alla fina minnen från segelsemestrar, alla roliga historier och fester
En sista hälsning
Vår sista hälsning. Sov i ro.
En sista hälsning
Tack Matte för alla roliga minnen !
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen
Vårt sista farväl
Tack för alla roliga stunder vi haft tillsammans t ex ”fryser du , ja tack”
Eva Bengt G
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
En stjärna på himlen lyser för Dig
Tack för alla ljusa minnen
Tack Matte för all roliga stunder vi haft tillsammans.