Så ofantligt sorgligt det finns inte ord!
Lilla fina Pia ♥️
Ofattbart att vi inte längre kan se dig eller höra din röst och ditt härliga skratt. Kommer att minnas dig precis så.
Sov i ro
Monica, Hasse och Sammy
Finaste Pia,
Du bars av färger vi knappt kunde namnge,
ett liv som rörde sig snabbare än orden.
Vi delade den tid då allt var möjligt,
då varje dag var öppen som en hamn.
Åren lade avstånd mellan oss,
men sällan glömska — mer som minnet av ett skratt man känner igen, även när man hör det långt bortifrån.
Du lämnade ett spår av levt liv efter dig.
Ibland fullt ut, ibland stilla.
Nu är rummet tystare.
Men ljuset du bar tillhör inte mörkret.
Det tillhör oss som minns.
Du levde som du var — det är nog, och mer än nog.
Sov i ro Pia
En ängel flög förbi, mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende på vår jord
En sista hälsning
Melodi: Tommy tycker om mig
Familjen och vännerna de sade "Kämpa på!"
Men orken din, den fanns inte där
Vi önskade att du kunnat stanna lite till och kanske kunnat bli lite kär.
Du suttit på ditt rum och drömt dig långt bort. Att André Pops stod utanför.
Och ropat "Hej! Kom ut till mig! Att vara 50+ är helt okej!"
Åh vår Pretty Woman
Nu sjunger du för änglarna
Det finns ingen annan som fått oss känna likadant
Vad vi tycker om dig, fast du ej är hos oss mer
Är du den vi gillar, vet du kände likadant, det är sant!
All glädje du har gett oss är ingen hemlighet
Vi som känt dig länge, vi vet
Sov i ro Pia
Så ofattbart, så sorgligt. Du var en färgklick i vardagen, en frisk fläkt med ett härligt skratt. Jokkmokk kommer inte vara sig likt nu. 🌹
Vi minns dig som glad, sjungande och alltid nära till skratt.
Tack för alla fina minnen från högstadietiden.
Vila i frid.
Tjejerna i 9B
Du var den stora syster jag inte hade men du gav MiG, jag var den lille bror du inte hade men jag gav dig ❤️
Tack för vad Du givit
Tack för vad Du var
Tack för ljusa minnen
som Du lämnat kvar
Pia, allas våran glädje spridare. Himlen har blivit en ängel rikare❤️
Tack för att du fanns i mitt liv när jag var svag, tack för att du var du.
Tack Pia för alla glada minnen som jag bevarat och alla skratten. Ritva
Fina moster. Så många minnen, men det som låter allra högst för mig är ditt härliga skratt. Ett sådant som känns både i huvudet och bröstet, oavsett vad som händer. Så jag bär med mig det vidare, medan du kanske skrattar någon annanstans.
Flyg lika högt som du skrattat, det ekar i oss för resten av tiden. Vi bär dig med oss tack vare alla minnen. Sorgen är oändlig men du moster är för evigt.
"Det finns ett hav som ingen ser, det finns en strand i varje själ.
Låt vågorna bära dig hem, vår syster, vila nu och må väl."
Vi möts igen
En sista hälsning, vila i frid.
Så ofantligt sorgligt vi saknar ord.
Ett sista tack och farväl
Sov i ro lilla Pia ♥️
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
En sista hälsning, vila i frid!
Sov i ro finaste Pia
Sov gott Pia
Sov gott Pia, vi glömmer aldrig ditt underbara skratt.
Turid och Katrin
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
En sista hälsning
En sista hälsning
Vila i frid
Vi minns ditt härliga smittande skratt och ditt stora sportintresse. Du följde många skidtävlingar och såg dem gärna i repris. Sorgen är stor men tacksam för alla stunder vi fick dela, alla skratt vi fick uppleva och alla fina minnen lever vidare. Vi saknar dig!
Du finns i våra hjärtan
Sov i ro! 🩷
En sista hälsning
En sista hälsning
En sista hälsning
Du är så saknad älskade Pia, syster, svägerska och moster.
Du kommer att leva för alltid i vårat minne tills vi möts igen.
Vi syns
En sista hälsning
Sov i ro
Tack för alla ljusa minnen
Tacksam för alla minnen som vi delat ❤️
Vila i frid ❤️🙏
En sista hälsning
Hastigt Du rycktes ifrån oss bort
Från livet till döden är steget kort
Du alltid har velat oss alla väl
Hav tack för allt och farväl
En sista hälsning
Vila i frid
Vila i frid
Stolarna är tomma vid Talvatis
nu solar du någon annanstans
Vila i frid
Varmt var ditt hjärta
Och glatt ditt sinne
Ljust och soligt
Lyser ditt minne
Vi binder en krans av minnen, de vackraste och finaste vi har.
Vi vet att den aldrig skall vissna, hos oss är Du alltid kvar.
I världen var du ingen men för många vad du hela världen.
Vårt liv är en vindfläkt, en saga en dröm,
en droppe som faller i tidernas ström
Den skimrar i regnbågens färg en minut,
brister och faller och drömmen är slut.
I minnet du lever, du finns alltid kvar
I minnet vi ser dig precis som du var
En sista kram
Tack för allt
I ljust minne bevarad
”I believe in angels,
Something good in everything I see,
I believe in angels.
When I know the time is right for me
I'll cross the stream, I have a dream”
❤️❤️❤️ Vila i frid fina Pia❤️❤️❤️
Tack för alla ljusa minnen
Pia, så svårt att förstå att du inte är på jorden längre... Jag vill att du nu rockar sockorna av alla där uppe bland molnen. Hälsa KarinKajsaLole och Jonne med en bamsekram. Vila i ro❤️ Tills vi kan chatta igen. Kramar