Sov gott finaste Bo
Vila i frid 🕯
Kommer att sakna våra telefonsamtal där jag fick ta del av dina aktiviteter samt din finurliga klokhet.
Vi har haft många trevliga stunder genom åren tillsammans med dig och Ellen..
Minnena lever kvar.
Se nedan där jag tänt ett ljus! Och skrivit det jag känner!
Vart du än nu flyger på din sista resa så kommer du att hitta mamma och återförenas! Ta hand om varandra!
Du kommer alltid att vara saknad,
Tack Bo för alla vänliga tankar du delat med dig till oss! En sista hälsning från syskonen Björkman, Roger, Bengt och Margareta med familjer.
Tack för en fin vänskap!
Anita och Bosse
Tack Bosse för att du varit så härlig och trevlig under de år vi fått känna varandra. Nu får du komma hem till din kära Ellen. RIP❣️
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen
Sov i ro
Fina minnen lever kvar.
Vila i Frid