Vila i frid Hasse, vi tar hand om Lillemor
Finaste Hasse,
Så många härliga minnen och glada skratt med dig och din familj. Oändligt tacksam att för att du alltid funnits där.
Du är saknad men aldrig glömd. Sov gott nu.
Kramar, Annelie, Ad, Norah och Isabel.
(Bidrag lämnat separat till Sjöräddningen i ditt)
Finaste Hasse
Tack för alla fina minnen vi har tillsammans med våra familjer.
Allt från semesterseglingar och skidåkning till julskinkans avsmakning.
Så roligt vi haft.
Sov så gott.
Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning
Tack Hasse för alla fina och glada minnen från seglingar, Dubbelt Upp-möten och resor.
"Vi går till Utö för natten...."
Tack för alla ljusa minnen
Vila i ro farbror Hasse
Vila i frid käre granne
Havet är lugnt. Sov så gott.
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
Med fyllda segel i solnedgången
Min farkost glider till fjärran land
Där väntar viken där tonar sången
Där somnar vågen vid vänlig strand
Tack för alla möten både på land och till sjöss
Vila i frid kära Hasse
Från vännen Britt-Sofie