Tack för alla fina somrar.
"Chrille:" Jag saknar Dig verkligen ,speciellt våra golfrundor, med Din positiva syn och med Din lätthet att tackla problem var det ett rent nöje att spela med Dig. Saknar Dig även mycket på våra bilresor till och från golfbanorna, våra samtal och diskussioner om Livets stora gåtor:Travet, Fotbollen och Golfen. Jag känner stor tacksamhet att fått dela Din tid, vänskap och väldigt många fina stunder
Vila i frid kompis
Tack för alla fina minnen ! Arne o Lena
En sista hälsning från din kusin Gittan
Vila i frid!
Kusin Bisse
Christer, många goda minnen är att förknippa med dig. Allt ifrån den där bunten med serietidningar du gav mig för 64 år sedan, till sista Volvon. Alla friska minnen från Roslagens verandor, ekor, strömming och skogsrundor efter svamp.
Stort tack Christer.
Tack för glädjen du givit och alla trevliga träffar. Vila i frid Christer du är saknad
SOV GOTT
En sista hälsning. Vila i frid
Tack för många fina minnen, kusin Crille.
Vila i frid.
Gun-Ewa och Roland
DU Christer hade förmågan att lyssna på dina medarbetare
å frågade ofta hur är läget, var det något som vi tillsammans kan lösa att bry sig om var ett av dina ledord TACK FÖR ALLT
En sista hälsning från oss gamlingar från fotbollen i Viggbyholms IK och Kamratklubben Gamla VIK:are.
R.I.P. Christer.
Tack för fina samtal under alla år i Bofinken.
Vila i frid.
Du var världens bästa morfar. du lärde mig åka skidor på både längd och utför, du jag och mormor åkte till husvagnen i Falun och byggde snögrottor och snögubbar. Du lärde mig sen att köra bil tillsammans med min pappa, det var många många många oförglömliga stunder under mina 34,5 år tillsammans med dig. Du fick tyvärr inte vara med på min 35 årsdag då du lämnade oss 1 vecka innan. Kommer alltid sakna dig med du får ta hand om min Kotten i himlen och ni får vänta på oss andra ett tag. Hoppas vi ses i livet efter, älskade morfar
Tack för alla samtal om fotboll, träningsproblem, fotbollsföräldrar, bilsnack o allt annat vi diskuterade.. Vila i frid vännen. Saknad men aldrig glömd.
Vi kommer att minnas trevliga möten
Vila i frid
En sista hälsning från Per Ulla Tommy och Jennie med familjer
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid!