Tack för allt Du och Mormor gav under vår uppväxt, men även när vi blev vuxna. Det stöd ni gav i vår fruktansvärda sorg är jag för evigt tacksam för. Ni skapade minnen som jag har med mig för resten av livet. Du var en sån fin Morfar och nu önskar jag att du fått återförenats med Mormor och att du vila i frid.
Tack morfar för alla härliga stunder du och mormor bjöd på när vi växte upp. Lata sommardagar i stugan med bad, lek och nybakt sockerkaka. Tack för familjstunder med god mat och roliga lekar, juldagen då vi alla samlades kommer leva med mig för alltid.
Vila i frid.
Tack för att du varit världens bästa Morfar❤️ har så många fina minnen av dig och Mormor, från Stugan i Kungsfors , när du var lekledare på Juldagen mm. Nu har du fått somna in och vila i frid . Kram kram ❤️
Tackar ock bugar Mats för alla fina ock roliga stunder fridens liljor på dig mvh Roger Nilsson 🙏🏻❤️
Efter ett långt liv med både sorg och glädje har du nu lämnat oss. Sista tiden var fylld av oro och smärta som du nu slipper. Jag väljer att minnas dig som du var i din krafts dagar. Tack för allt Pappa! Sov gott! ❤️❤️❤️
En sista hälsning
En sista hälsning
Vila i frid Mats
En sista hälsning