Tack för alla fina utmaningar vi löste i väster. Det var många gånger vi fick kämpa med olika personer men tillsammans löste vi dem på ett galant sätt. Vi kände oss båda nöjda efter avslutat arbete. Jag hoppas att du upplevde samma sak. Ditt ljus kommer att finnas kvar i mina tankar.
Stor förlust för oss grannar i både Sundborn och Kungsholmen att mista Åke men störst förlust är dock för Margareta.att förlora en sådan fin make.
Kära Åke,
Tack för alla fina minnen. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan.
Mörkret ger ljuset mening
Åke har haft en stor betydelse i mitt liv, både som vän och mentor. Jag kommer alltid att bära med mig vår vänskap med stor tacksamhet och värme.
Finaste och omtänksamme Åke - Du fattas oss verkligen här i livet! Vi minns Dig med glädje!
Tack gör alla trevliga stunder vi haft tillsammans! Vi saknar dig Åke!
Vårt sista farväl
En alltför sen hälsning Åke
En sista hälsning
Ditt minne lever