Jag minns Sten som en fantastiskt vänlig och alltid glad man. Han ville alltid sin dotters allra bästa.
Vila i frid
En sista hälsning vila i frid 🦋
Med varmt deltagande, vi tänker på er.
Inger Nordkvist och Erika Lindqvist
Sov i ro
En sista hälsning
Med fyllda segel i solnedgången
Din farkost glider till fjärran land
Där väntar vilan, där tonar sången
där somnar vågen vid en vänlig strand
Vårt varma deltagande
Vårt varma deltagande
En sista hälsning
Vila i frid
Två ögon slutna Två händer knäppta i stilla frid
Sov i ro
Vårt liv är en vindfläkt, en saga en dröm,
en droppe som faller i tidernas ström.
Den skimrar i regnbågens färg en minut,
brister och faller och drömmen är slut.
Vila i frid Sten
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning