Vila i frid och ro fina Pia 🌸
Strö mitt stoft i vindars dans,
bland några blommor någonstans,
kan hända ger liv på nytt,
åt någon blom vars kraft har flytt.
I våra hjärtan & minne du alltid finns kvar
Varmaste kramar till din älskade familj ❤️🕯️❤️
En sista varm hälsning..
Karin & Christer
Kära Pia!
Jag tyckte om dig från första stund. God, omtänksam, ärlig och rakryggad., Jag är så tacksam över att fått vara din vän och minns med glädje våra mysiga pratstunder .
Nu får du vila ut. Sov i ro!
Birgitta
Mommo ❤️ saknar dig så mycket
En sista hälsning
En sista hälsning
Vårt sista farväl
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Sov i ro