Hoppas du har det bra där du är. Krama Stoffe och Laiza. Å dansa så som du kan utan värk . Kramis ❤️❤️
Vila i frid Janne och ta hand om alla hundar och växter på andra sidan!
Vem ska nu retas med mig, de har du gjort sen lekskolan din stolle 🤗 Ta hand om Stoffe nu, ta hand i örat från mig ❤️
Ta hand om Stoffe nu 💜
Vila i frid. Jag vet att du är där uppe och ser ner , 🕊️
Flyg högt Janne tills vi ses igen
En sista hälsning