Vila i frid fina Anna-Greta 🙏 tack för alla glada minnen!
Tack för allt farmor ❤️
Tack för att vi fått ha Dig som en omtänksam och generös mamma, mormor, gammelmormor och svärmor.
Du har alltid haft en positiv livssyn även under tunga perioder i Ditt liv.
Trots Din höga ålder hade Du ändå svårt att släppa taget.
Vi kommer alltid minnas Dig som den godhjärtade, starka person du var.
Agneta och Tommy
.
TACK för allt ! Vila i frid ❤️
En sista hälsning från
Caroline Felicia Hampus
Christian Eva
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla fina minnen tillsammans med Dig och pappa.
Hej då, mormor