Tack för lång och fin vänskap.
Sov så gott !
Tack för alla fikastunder. Hos er kände jag mig alltid välkommen.
Sov i ro fina Nola
Tack för alla fina minnen!
Sov i ro.
Vila i frid finaste Nola
Sov i ro nu Nola du var alltid glad trevlig ödmjuk
kommer att sakna dig
Så många skratt och så mycket glädje. Minnet är starkt och lever vidare. Vila i frid, Nola och hälsa pappa och mamma. Kram från Maria ”Moraklockan”
Ditt skratt och din positiva inställning lever kvar hos mig, sov gott Nola
Världens bästa Nola! Sov i ro <3
Vila i frid
En sista hälsning till en finurlig man som alltid hade nära till skämt och skratt.
Du kommer vara saknad. Vila i frid<3
Maria, Malin och Karin med familjer
Vårt sista farväl
Tack för alla ljusa minnen
Långt borta, men ändå så nära........
En sista hälsning
Vila i frid finaste Nola. Vi kommer sakna dig.
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
I ljust minne bevarad