Tack för lång vänskap och för många roliga minnen från bland annat resor både i svenska fjällen och utomlands med vår syjunta. Sov i ro.
Tack Iris för att du var en så god kamrat med min mamma Anne-Marie. Från de tidiga arbetsåren på Domänverket i Arvidsjaur till mammas sista år i Skellefteå.
Sov i ro
Sov i ro lilla Iris
Många blev åren du vandrade här så trogen så verksam i tiden.Nu mättad av ålder förunnat dig är få njuta av den eviga friden .Vila i frid från Lotta,Gunnel o Berit
Se meddelande nedan
En sista hälsning! Det var så trevligt att lära känna dig.
Glömmer aldrig julklapparna i form av korvringar.
Kul att du fick bli morfarsmor till Ture!
Tack för tiden!
Vila i frid
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Tack farmor och svärmor
Tack för den glädje du har spridit
Tack för alla fina minnen du lämnat kvar
Tack farmor och svärmor
Tack för den glädje du har spridit
Tack för alla fina minnen du lämnat kvar
Ditt minne lever
Ditt minne lever
Livets slut kan ingen hindra,
men vackra minnen kan sorgen lindra.
Tack Iris för alla roliga, trevliga & fina minnen vi har!
Vila i frid!
Livets slut kan ingen hindra,
men vackra minnen kan sorgen lindra.
Tack Iris för alla roliga, trevliga och fina minnen vi har!
Vila i frid!
En sista hälsning
Sov i ro Iris
En sista hälsning
Sov i ro
Med varmt deltagande i sorgen
Vila i frid
Vila i frid
Sov i ro moster Iris
Vila i ro älskade farmor
Vila i ro älskade farmor.
Sov i ro älskade farmor🤎
Tack för alla ljusa minnen