Tack May, för många fina minnen som kollegor i Västerhejde skola
May, du var en enastående person som lugn och rakryggad stod upp för allt som var viktigt. Tyckte du att någon uppförde sig olämpligt, så tog du diskret ett enskilt samtal med den berörde. Jag tror att du lyckades varje gång. Du behövde inget strålkastarljus, du bara gjorde det rätta. Du och jag arbetade nära varandra i Västerhejde skola under många år och jag har bara varma minnen av dig.
May, kär vän, kollega och mentor. Tack för alla fina år tillsammans i Västerleden skola, för din klokhet och för allt du lärt mig. Vila i frid.
May!
Tack för fina minnen och din genuina omtänksamhet.
Är tacksam för varje fikastund.
Jag ser dig cykla vidare på nya oupptäckta vägar.
Sov gott.ville berätta vilken duktig lärare hon var. Min sork hade henne. Han tyckte hon var bra.♥️
Din första klass i Västerhejde gick jag i. Du lärde mig noter och spela orgel, fick lektioner efter skoltid.
Det betydde mycket för mig och jag tyckte så mycket om dig.
Vila i frid
Tack snälla May för alla glada stunder!
/ Ylva, Bengt, Hjalmar.
Sov i ro
För din insats under alla år i Bilkårens namn.
En sista hälsning!
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning