Tack faster Harriet för många fina och roliga minnen från min barndom. Nu vandrar du på de evigt gröna ängarna och får återse kära släktingar och vänner som gått före.
Med värme / Ing-Marie ❤️🌟🌹
Det sägs att bara tiden går, så ska den läka alla sår, som sorgsna hjärtan gömmer. Visst är vårt minne ofta kort, men att en när och kär gått bort, är nåt man aldrig glömmer. En tröst för den som lämnats kvar, är hoppet som ens hjärta har, trots tårarna man gråter. För himlens eget löfte är, att älskar man varandra här, så möts man en gång åter. /Beklagar sorgen, varm kram
En sista hälsning Inger och Sture