Med varmt deltagande i Er sorg och en sista hälsning.
Peter
Det är så ledsamt att detta skulle hända, vila i frid Staffan.
Det var med stor sorg jag möttes av beskedet att Staffan gått bort. Vi gjorde gymnasiet ihop och därefter lumpen med aspirantskolan och regementskollega.Sedan skildes våra vägar men varje gång vi träffades var det samma kloka lugna och glada Staffan. Tack för allt. Vila i frid/Lars-Gunnar Falk
Sov i ro Staffan.
Du var klok som få och en god kamrat.
Vila i frid Staffan
Staffan, du var alltid så öppen, varm och hjälpsam. Din vänlighet stod ut, vila i frid kompis🕊️❤️
Tack för alla minnen Staffan, vila i frid.
Tack för alla ljusa minnen Staffan . Vila i frid
Vila i frid! Grannar Grosistvägen.
Vila i frid 🌹vårt varma deltagande till familjen
Tack för alla fina minnen Staffan. Vila i frid.
Tack för alla trevliga minnen och stunder vi har haft tillsammans genom åren. Vila i ro Staffan.
Kjell och Monica
En sista hälsning.
Vila i frid!
En sista hälsning
Vila i frid
Vi tänker på er anhöriga
AnnaCarin och Lars Svanberg med familj
Tack för allt, du fattas oss.
saknar dig farfar.
Jag saknar dig farfar.
Saknar dig pappa.
Skuggan från hans ögonbryn: Nej aldrig går det ur min syn.
Jag saknar dig pappa
En sista hälsning
Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning
Så liten plats en människa tar på jorden.
Mindre än ett träd i skogen.
Så stort tomrum hon lämnar efter sig.
En hel värld kan inte fylla det.
En sista hälsning
När sorgen kastar skugga
över glada anletsdrag
När bördan aldrig varit
tyngre än idag
Då är tröstens ord för litet
och hjälpens hand för tunn
Men kanske kan vår tanke
ge kraft i denna stund
En sista hälsning
En sista hälsning
Bäste Staffan!
Vi gjorde värnplikten och Aspirantskolan tillsammans, därefter så gick vi olika vägar i karriären men förblev regementskamrater.
Du var lugn, stillsam och trygg i ditt sätt och uppskattad för detta.
En sista hälsning, Staffan. Vila i frid!!