Vila i frid Karin
Mina tankar går till familjen och de nära
Moster ❤️ Min mammas lillasyster (även lila syster). Ni som alltid var så nära varandra. Du har funnits med mig alla dagar sedan jag föddes och nu heter ett av mina barnbarn Vera Karin Kristina, efter dig såklart ❤️
Hela min familj saknar dig och hoppas och tror att du är tillsammans med mamma igen 👭
Tack för alla träffar, middagar, jular, resor och andra roliga stunder. Tack för att jag alltid känt mig välkommen in i familjen.
Fina Karin!
Du har betytt mycket för oss barn i Hellbergs skaran, du stod upp och hjälpte oss som den sanna vän du var till vår mor Agneta när hon gick bort. Före det så var du och din familj en del av vår vardag när vi bodde grannar på Tröskvägen i Umeå. Vi kommer att minnas dig som en stark kvinna med ett starkt hjärta på så många vis.
Vi tänker på er i familjen, Gunnar, Marie och Elin med familjer, Kom ihåg alla ljusa stunder och var glad för alla minnen ni haft tillsammans under åren. Saknad kan också vara något fint, för det man inte saknar kanske inte betytt så mycket.
Tack för många fina yrkesår tillsammans. Vila i frid!
Tack för tiden tillsammans och roliga minnen av din underfundiga humor.
Tack och farväl, fina Karin ! Vila i frid !
En kär vän har lämnat oss.
Tack Karin för alla fina minnen! Vi minns de många besöken hos dig och Gunnar, med god mat och samtal kring stort och smått. Vi minns husvagnsresorna med våra familjer och, senare i livet, våra Europaresor med temat "Europas huvudstäder". Vi hann med nio städer innan pandemi och sjukdom satte stopp.
Vi saknar din vänskap, din omtanke och din kluriga humor. Saknaden är stor.
Vila i ro, Karin.
En sista hälsning, vila i frid Karin
Bästa moster, som alltid har funnits där hela livet. Det känns så tomt. Dina målade blåklockor bär jag med mig i minnet! Vila i frid. /Anneli
Vila i frid finaste Karin ❤️ 🕯️
Tack för åren som jag fick jobba tillsammans med dig som kollega i Umeå.
Fina Karin! För ett helt arbetsliv sedan fick jag göra min praktik med Dig och Gunnar i min hemkommun Vännäs. Med Din professionella attityd kryddad med plirig humor var Du en bra lärare och ett gott föredöme. Vila i frid!
Kära svärmor, tack för dem nästan 20 år som jag fick dela med dig! Vila i frid ❤️
Tack Karin för att du har funnits för oss och våra barn med din värme och omtanke. Vila i frid!
Älskade mamma,
Hur ska jag kunna sammanfatta min saknad efter dig. Det går inte. Allt är bara ord.
Jag minns och saknar:
Att känna din solvarma famn på stranden som barn
Att ta promenader vid älven
Att skratta tillsammans med dig och Rut
Att uppleva din förståelse för mina känslor
Att lägga pussel med dig
Att prata om återhämtning och meditation
Att känna samma rättvisepatos för de svaga
Att få skicka vackra blomfoton till dig
Att bara sitta tillsammans och vara nära dig
Samtidigt känner jag en lätthet. Du får nu vila i björkdungens ljus.
Tack för allt älskade mamma!
Nu har du fått ro lilla mamman. ❤️ En skit-sjukdom som begränsade dina sista år. Vi minns dig som den bullbakande barnbarnsskötande mormorn som varvade det med att resa Europa runt och ”gå på stan” med moster Carita. Sov så gott ❤️ /Mari Roger Alvin och Pelle
Jag önskar dig en fridfull vila Karin.
Stor kusin som jag delade födelsedatum med.
Inga syskon längre.
Det känns tomt.
Vila i frid syrran.
//Anders
Jag önskar dig en fridfull vila kusin Karin. Du med vilken jag delade födelsedatum med.
Tack och.farväl fina Karin. Vila i frid.
Älskade hustru! Vad jag saknar dej! Vi fick nästan 50 år tillsammans på livets stig. Det känns så overkligt att vi inte längre kan dela tillvaron med barn och barnbarn.
En sista hälsning. Tack för allt.
Tack för varma minnen
Karin du var en del av vår vardag på Tröskvägen i Umeå i många år
som granne och vän till familjen. Du var också en handlingskraftig stark kvinna med ett stort hjärta. En som höll sitt ord och stod upp för det som var viktigt. Som vän till vår mor Agneta har du betytt så mycket inte bara för henne utan för oss barn i Hellbergs skaran också. Gunnar, Marie och Elin med familjer kom ihåg de ljusa stunderna.
En sista hälsning
Vila i frid
Tack för all kärlek och omsorg
Vila i ro
Karin, en väldigt god och klok arbetskamrat under många år. Det finns bara fina minnen.
Tack för att du fanns där för mamma när Carita gick bort. Kram!
En sista hälsning
Tack för fina minnen
Tack för allt!
Tack för alla minnen. Vila i frid
Du finns i våra hjärtan
Ett sista farväl till vår kära svägerska och moster.
Varmt tack för många fina och roliga stunder med dig.
Tack för alla ljusa minnen
Tack för allt
En sista hälsning
Ditt minne lever
En sista hälsning!
En sista hälsning
Tack för all kärlek och omsorg