Så ofattbart Lennart , alldeles för tidigt.
Tack för alla roliga minnen , hör tydligt ditt glada skratt.
Sov i ro
Tack för fina minnen❤️
Vila i frid sov i ro
Tack för alla roliga minnen Lennart. Sov i ro
Vila i frid kära Lennart ♥️
Vila i frid Lennart!
vila i frid, Tack för den tid du var här och de fina minnen vi har fått.
Lennart, du fattas oss 😔. Hälsa till alla vi känner där uppe i himmelriket. Vila i frid
Tack Lennart!
Du var en stor del i min glada ungdomstid, så mycket tokiga upptåg, skatt, karatesparkar och videokvällar på Strömbackavägen.
Alltid kände man sig välkommen.
Så tacksam att jag fick vara där.
Vila i frid Lennart.
Tack för allt roligt vi har fått upplevt med dig fina Lennart.
Finaste Lennart du är så saknad
sov I ro.
Lena Rolle Isac Sussie Engla
Tack för alla trevliga stunder vi haft. Vila i frid
Vila i frid Lennart vi ses igen och tack för alla trevliga stunder i Krok
Sov I ro
Du kommer alltid att finnas i vårt minne ❤️
Till min vän Lennart
Många år av skratt,
många kvällar att minnas,
fester fyllda av liv och glädje.
Du var en sådan människa
som gjorde det lätt att le
och svårt att säga hej då.
Det känns orättvist
att du gick bort så tidigt.
Men minnena av dig lever kvar —
i historierna vi berättar,
i skratten som fortfarande ekar,
och i alla stunder vi fick tillsammans.
Du är saknad mer än ord kan säga.
Tack för vänskapen, Lennart.
Sov gott Lennart!
Alltid så glad och alltid så positiv! Du finns kvar i våra hjärtan.
Tack för alla fina stunder men många glada skratt
Sov gott farbror Lennart. 🕊️♥️
Ditt skratt finns kvar i tystnaden mellan våra minnen.
Du är borta ur sikte, men aldrig ur mitt hjärta.
Vila i frid kära bror
Tack för att du alltid varit världens bästa pappa.
Nu får du vila utan smärta och utan oro.
Vi alla älskar dig och kommer sakna dig tills våra egna ljus slocknar och vi syns igen.
Hälsa alla där uppe
Vila i frid
Stor var Din kärlek
God var din själ
Käraste Pappa
Tack och farväl
Vi ses igen, inte nu men sen…
En sista hälsning.
Tack för gott kamratskap när vi bodde grannar
I ljust minne bevarad
Vila i ro
Vila i ro
Vi minns sommarkvällarna i Blodmyra, stuga nr 7, dom minnena kommer alltid finnas kvar. Sov gott, vi ses vid Dellen.
Mitt sista farväl
En sista hälsning
Vi möts igen
Ditt minne lever
Sov i ro
Du finns i våra hjärtan
I ljust minne bevarad
Tack för alla ljusa minnen
Ett sista tack och farväl
Nu sitter du uppe bland rosa moln och smuttar på en Snowball
Kampen var inte lång men svår, tack för alla fina år
Vi säger helt enkelt.......Lennart skål!
På återseende
En sista hälsning
Vila i frid Lennart
Vila i ro
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
I ljust minne bevarad
Sov gott Lennart
Vi tror att det finns en Válá där du är
Vi kommer på skoter när det blir före igen
Vila i ro
Vi minns dig med glädje
En sista hälsning
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
En sista hälsning
En sista hälsning
Spill inga tårar,
sa Du, när jag dör
Det är inget att gråta för
I minnet lever jag ju kvar
Ingen kan dö som levat har
Tänk er, som om jag tog
en promenad
Vi ses igen, inte nu,
men om ett tag
En sista hälsning
En sista hälsning
Vila i frid
Tack för all kärlek och omsorg
En sista hälsning
Vi möts igen
Tack för alla ljusa minnen. Du är så saknad, Lennart.
Vårt sista farväl
Sov i ro
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning. Vila I frid.
En sista hälsning.Vila i frid Lennart
I sorgen finns också tacksamheten
över att ha fått lära känna dig. Tack för
allt du gav och allt du var. Sov gott <3