Tack för alla fina och givande samtal.
Vila i frid.
För 32 år sedan svarade jag i telefon hemma hos Rolf och du och jag pratade i över en timme. Vi hade inte träffats innan men det kändes så rätt att just du var min svärmor. Den finaste och mest fantastiska svärmor jag kunde fått. Älskar dig❤️.
Farmor, när jag var liten kände jag mig så trygg och glad med dig. Du hade en humor kvickare än de flestas, och din nyfikenhet har inspirerat mig till att bli den jag är idag. Våra samtal kunde pågå i timmar, och det kommer kännas tomt utan dem.
Tack för att du alltid lade dig vinn om att vi skulle ha det bra. Tack för alla fina samtal. Tack för allt min vackra svärmor.
Min älskade faster Birgitta
Att denna lilla kropp kunde bära så mycket klokskap, kärlek, empati och humor. Jag kommer sakna dig, minnas dig och alltid vara tacksam för att just du fick bli min faster
Min älskade mamma!
Av dig är jag kommen. I mig skall du alltid finnas!
Vila i frid
Ett sista tack och farväl
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen kära svägerska
Vila i frid fina Birgitta
Vila i ro
Vila i ro
En sista hälsning
En sista hälsning
Tack för ljusa minnen och fina samtal. Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen❤️
Sov gott Birgitta