Tack för alla glada stunder.
En sista hälsning.
Ulla
Finaste mamma ❤️ Jag saknar våra långa telefonsamtal, shoppingturer. Jag saknar stunderna i bärskogen – du fick alltid full hink mycket fortare än mig. Jag tänker på hur mysigt vi hade på våra Turkiet resor.
Jag saknar att äta " mormors" mjukkaka,.Jag har försökt baka efter ditt inte så exakta recept men den smakar inte som din, det håller barnbarnen också med om. Jag saknar när du kom förbi en stund efter jobbet och peppade mig att städa och rensa garderoben. Du tog hem det som rensades, synd att slänga och sen hämtade jag tillbaka året efter.
Så mycket roligt vi har gjort.
Jag är så glad och tacksam att fått ha dig som mamma och mormor till våra barn ❤️
Nu får du vila i lugn och ro. Jag bevarar alla fina minnen djupt i mitt hjärta. ❤️
Tack för allt mormor, många fina minnen med dig ❤️
Vila i frid finaste dagmamman
Kära Vivi, gladare, goare o lättsammare granne har jag aldrig haft, och så många roliga minnen vi hade tillsammans,
Tyvärr kommer slutet för oss alla ,och nu har dina dagar slutat och vi önskar dig vila i frid ❤️❤️
Evigt tacksam för allt vad du gjorde för mig 🙏❤️...vila i frid
Vild i frid finaste Vivi-Ann.
Vila i frid faster Vivi!
Maria o John
I vårt minne och hjärta finns du alltid kvar. En sista hälsning
En sista hälsning
I minnet du lever
Du finns alltid kvar
I minnet jag ser dig
precis som Du var
En sista hälsning
Tack för alla fina stunder och din oändliga godhet, kära moster. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan.
Tack för alla roliga härliga minnen.
Önskar dig en skön vila.
En sista hälsning
Vila i frid
I ljust minne bevarad, vila i frid