Tack för alla fina minnen och allt det goda du bjöd på under alla år på Luthagens förskola. Så uppskattat av både barn och vuxna.
En sista hälsning, fågelns vingslag i stilla ro.
Jonas, vi vill skänka ett tack till dig och din familj, för de underbara somrarna vi fick spendera tillsammans med er i Järlåsa när vi var barn.
Våra kära minnen innehåller så mycket sommar med allt som hör till. Fiske, plocka smultron på strån, bada i sjön, kräftfångst, ro ut till ön, räkna och märka sniglar och så mycket mer.
Det var en oskuldsfull tid för oss barn och för det vill vi tacka, för allt det vackra.
Vi tänker, att kanske du och vår Pappa Nisse återförenas där ni är nu. Det skänker oss glädje.
Vila i frid, och du finns i våra tankar Isabelle.
Vila i frid
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen