Vila i frid
En sista hälsning till Emilia och Elias farmor🌹
Tack för alla fina stunder som vi delat på Gröndal och alla minnen från Lunavägen.
Tack för alla fina minnen
Sov i ro
Tack för alla fina och roliga minnen. Vila i frid.
Vi ses över en kaffe.
Någonstans…..någon gång. Sov så gott ❤️🕊️
Tack för alla minnen, sov i ro 🕊️
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid
En sista hälsning
En sista hälsning
En sista hälsning