Hej pappa, jag mötte dig häromnatten, du stod i fönstret och sa något till mig... jag minns inte vad det var du sa, men du såg glad ut, du såg ut att må bra, ditt minne verkade inte vara så borta.. men vad jag saknar dig pappa.. hoppas vi ses snart igen, hoppas jag drömmer om dig för det är där vi kommer att träffas, då är allt som vanligt, då är allt som det ska vara... älskar dig pappa....
R.I
R.I.P. Tony.Fortsatt meka .I himlen.
Till min käre vän,
Tack för alla fina stunder vi har delat genom åren. Våra gemensamma intressen och skratt har alltid varit en källa till glädje.
Sov i ro min fina far, älskar dig och saknar dig, du fattas Mig.. Malin