Vila i frid Birgitta
Tack för alla glada och trevliga stunder tillsammans.
Birgitta,
Tack för tryggheten och nyfikenheten både Du & Lasse visade mig och Lisa under uppväxten. Värmen som ni stod för och känslan av att alltid vara välkommen.
Du finns i våra minnen även om du inte längre finns med oss.
Varma hälsningar,
Joakim & Lisa Stridsberg
Vila i frid
Tack för fina minnen, Catherine, Ingvar och Lotta
I ljust minne bevarad
Vårt sista farväl
Tack för alla ljusa minnen
Minns alla härliga stunder och glada skratt från vår tid som kollegor.
Vila i frid.
Tack för alla ljusa minnen
Tack Birgitta för alla glada minnen, skratt och dina gröna fingrar som fick vår framsida att blomstra under tiden vi bodde grannar. Du lärde mig mycket och jag fick "lite" gröna fingrar på köpet.
Du och Lasse kommer alltid finnas kvar i mitt minne och hjärta för er vänskap och omtanke genom åren.
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla fina minnen, Birgitta💖
Tack för alla fina och roliga minnen. Sov gott.