Varma kramar, Lise, Åsa och Lena
Älskade Inger, min bästa vän, tack för allt roligt vi haft!
Kramar från Gunnel
Farmor och bröderna Östlund ❤️
Farmor och bröderna Östlund ❤️
Mamma 75 med bästa Gullan
Ett av många fina minnen. Här från Västerås
Såhär vill jag minnas mor. 🩷
Vilat i frid 💕
”När en mamma dör förlorar man
ett av väderstrecken” Göran Thunström”
Tack för allt morsan
Vårt sista farväl
Vila i frid
Tack Inger för du gav liv åt min bästaste bästa vän!❤️
Vårt sista farväl
En sista hälsning!
Sov gott Inger!