The Only Process.
Saknad men aldrig glömd.
Tack för tiden vi hade tillsammans kära vän.
Älskade, älskade vän! Du gav såå mycket o jag är såå tacksam för att få känna dig! Vi ses igen! Sov i ro. Kram Marie och Angus ❤️🙏🌞
Fina Jenny, så ledsen jag blev av att höra detta. Vi delade många år tillsammans på Idagården och jag ser tillbaka på dem åren med värme. Tänker på din familj, din mamma, pappa, syskon och dina söner som jag vet betydde så mkt för dig.
Hoppas du får vila nu ❤️
Kommer alltid minnas Jenny som en positiv människa trots dom utmaningar hon haft i livet, Hon va en fin människa som jag aldrig kommer glömma. Villa i frid min vän 🙏
Min älskade kollega och vän! Jag kommer sakna dig så otroligt mycket. Önskar att vi hade träffat varandra tidigare i livet ❤️
Vi saknar dig
Ditt minne lever