Vi arbetade ihop på natten ,på Viktoriagården. Alltid lika trevligt. Min syster Kristina jobbade också där. Vi pratade ofta om dej vilken trygghet vi hade då. Nu finns inte Kristina längre. Ni får sitta på ett moln o prata med varandra
Kära Snöfrid! Under din tid i Uppsala lärde jag känna dig som en mycket klok och kunnig kollega och också som god vän. Vi var ofta var ute och vandrade i naturen. Bl a gjorde du och jag en 10 dagars vandring i Padjelanta i magiskt fint väder. Du guidade mig hur man kunde köpa glödkakor och fisk från samerna. Så möttes vi under din tid i Schweiz och senare i Ängelholm. Vi cyklade bl a på Själland några fina dagar. När jag och min sambo passerat Ängelholm har vi alltid försökt att träffa dig, vilket blev svårare de sista åren.
Vid försöket för ett par veckor sedan nåddes vi av det sorgliga beskedet att du lämnat oss alla
Snöfrid, du kan inte höra eller se detta tyvärr, men jag är tacksam för alla upplevelserika och fina stunder vi haft tillsammans. /Gunilla
Tack för att vi besteg Kebnekaise tillsammans med Ola
Du kommer att vara saknad på våra "sjukskötersketräffar SSK-92" där vi träffats årligen sedan -07. Du hade ofta en intressant resa planerad. En sista hälsning
Tack för fina, glada o repektfulla minne!
Jag kan höra ditt skratt!🙏🏻❤️
Tack för alla ljusa minnen
Vackra minnen är de starka trådarna i livets väv och tack för Din klokhet under våra arbetsår tillsammans.
Minns fina arbetsår med dig på C OP
"Bred dina vida vingar
o Jesus över mig
och låt mig stilla vila
I ve och väl hos dig"
Ditt minne lever!
Tack för allt
Tack för alla ljusa minnen
Tack för goda minnen
Saknaden är stor men minnena består.
Tack för trogen vänskap
Sov i ro
Gudrun med familj