Tack för lång och fin vänskap. Vila i frid.
Göran vår fina och hjälpsamma granne alla år på Grisslehamns Campingen.
Så många fina minnen och trevlig samvaro med dig och Eva saknaden är stor.
En sista hälsning.Göran.
Vila i frid
En sista hälsning till dig Göran.
Vila i frid.
Vila i frid min älskade morfar❤️ nu får du äntligen vara tillsammans med mormor igen. Kommer att sakna dig och ditt fina skratt. Våra minnen tillsammans kommer jag alltid att bära med mig❤️
Så fina minnen av dig från vår tid i ishallen❣️alltid hjälpsam glad . Nu får du o fina Eva ha det gott tillsammans
Vila i frid
Fina goa Göran! ❤️ 💐
Tack för åren i Grisslehamn som vi fick äran att känna dig o Eva.
Ni finns alltid i vårat minne.
Älskade Morfar. Du gav sån glädje och många skratt. Finns många fina minnen med dig ❤️
❤️❤️❤️🕊️
Kramar från oss & barnen ❤️🕊️
Tack för alla trevliga stunder
Du och Eva var alltid så välkomnande och tog emot mig med öppna armar när jag kom ner till er i Arboga för att få träffa Peter. En middag och en kram var ett måste. Vila i frid kära Göran.
Sov Gott Farsan🕯
Vila i frid
Vila i ro
Vila i frid
Vila i frid