Finaste pappa ❤️ I fredags fick vi ta farväl av dig, eller ja, vi vet ju att du finns kvar därute, bara det att vi kan se dig eller krama om dig🥺 När ceremonin började så kom solen fram och vid det här laget vet vi att det var du som visade oss att allt var ok, att vi inte skulle vara ledsna för din skull! Det blev en sån fin dag, allt blev precis som vi vet att du hade velat ha det! Alla dina närmaste samlade, med god mat och dryck hemma hos oss där vi, som alltid, brukar samlas vid högtider. Vi fyllde kvällen med skratt och historier om dig men även om alla andra! Vi vet att du har det bra, du ska dock veta att vi saknar dig❤️
En sista hälsning, vila i frid
En sista hälsning. Vila I frid.
En sista hälsning. Vila i frid.
Jag ska göra en resa av långväga slag, men har ingen aning om avresedag
och jag vet inte ens vilket år, kanske flera kan tänka som jag: Den där resan, vart år det den går ....?
Både släkten och vännerna lämnar jag då och kanhända nån´ fäller en tår, för sin egen bedrövelses skull. Stackars alla som tror deras resa ska gå bara rakt ner i sand eller mull!
Alla kara små ting som jag äger och har, ska den dan jag reser bli lämnade kvar, kanske sprids dom som höstlöv omkring.
Ja det slår mej ibland att man samlar och spar, men kan inte ta med sej nånting ....
Jag ska göra en resa av längväga slag men av gullvivesläkt är åtminstone jag, som kan le fast min sommar är kort,och kusin med en fjäril det är jag den dag som jag lycklig och fri flyger bort .....
Till en vän och arbetskamrat. Frid över Ditt minne
Vila i frid
Sov i ro Per! En sista hälsning.
En sista hälsning. Vila i frid.
En sista hälsning
En sista hälsning.
En sista hälsning, vila i frid.
En sista hälsning
En sista hälsning.
Vila i frid
En sista hälsning
Vila i frid
En sista hälsning
En god glad vän och arbetskompis har lämnat oss.
En sista hälsning
Vila i frid
Låt oss minnas de soliga dagar
då sorg och smärta oss fjärran var
Låt oss minnas de glädjedagar
då vi alla tillsammans var
En sista hälsning
Jan Ove och Gudrun
En sista hälsning
När stunden var inne du somnade stilla, bort från det som tröttat och gjort dig så illa. I tacksamt minne kommer du för alltid finnas kvar. Vi minns dig med glädje, precis som du var. Tack pappa/morfar/svärfar, vi saknar dig!
Tack Per för din hjälpsamma hand och för alla fina minnen! Du var en kär vän och svåger till vår familj och vi saknar dig.
Vila i ro!
Du somnade stilla då färden var slut,
från allt vad du lidit du nu vilar ut.
Du fattas mej!
Två ögon som lyst är slutna
två flitiga händer lagt sig till ro
Så vilar det vackra förflutna
i minnenas helgade bo
En sista hälsning
Vila i frid