INNERLIGT TACK BERNT för ditt starka engagemang och dina fantastiska insatser i och för Parkinsonföreningarna i Västerbotten. Vila i frid
Bernt, du var en god människa
Vila i frid
Margit och Kjell med familj
Inger
En sista hälsning 💞
Monica
Stefan & Maria
Elizabeth & Pär
Tack för att jag fick lära känna dig, vila i frid
Olav
Vila i frid
En sista hälsning