Kära Sven, tack för trevlig Samvaro och många fina MInnen tillsammans med dig , nere hos Ingrid och Fredy. Gunilla, Martin och Magnus.
Vi minns alla gånger vi passerade er fina välskötta trädgård som ni vårdade så ömt 🌹
Tack Sven för allt Du gjort för oss under många år.
Anders och Britten