Tack för alla våra "garnår" tillsammans.
Fridfull vila.
Tack Hanne för alla underbara stunder med kreativitet och glädje.
Vi har arbetat mycket ihop med textil, ull och försäljning.
Du är djupt saknad.
Tack för alla goda fikastunder!!! Vila i frid!!!
Elsie-Britt och Annelie
Vi saknar dig❤️❤️Minns den fina loppistiden vi hade i eftra sov gott Maria o Mikael
Tänker på er
Vi saknar dig