Minns dig med värme från min barndoms somrar!
Vila i frid
Vila i frid
RIP
Nu har du fått frid efter din tuffa kamp, tack för alla stunder på jobbet och som vän.
Du kommer vara saknad.
Fina barndomsminnen ifrån Hemmershult
Vila i Frid
Sov så gott ❤️
/Mona Anne Helene
Fina fina Erika, saknar dej så mycket. Du var nog den tappraste och envisaste person jag mött med denna hemska sjukdom. Kommer sakna våra mysiga helger tillsammans och pratstunder. Du ville så mycket mer men till slut gick det inte, fy vad världen är orättvis. Massor med kärlek från mej. Ellinor
Tack Erika för alla roliga stunder vi upplevt tillsammans Sov gott
Vila i frid Erika
Jaha du Erika, kompisar sen 57 år tillbaka och har otroligt många minnen. Dom flesta oförglömliga. Men oj vad kul vi har haft.
Sov gott. Vi ses.
Tack för alla fina roliga stunder med dig. Du är så saknad och aldrig glömd.