Tack moster Elbe för alla fina minnen som du lämnat kvar. Jag kommer särskilt ihåg resan till Rovaniemi och Sinettä när jag var 4 år. Det blev mitt första möte med familjen Haavikko mormor och morfar och Finland. Tack för allt!
/Siv
Tack moster Elbe för alla fina minnen som du lämnat kvar. Jag kommer särskilt ihåg resan till Rovaniemi och Sinettä när jag var 4 år. Det blev mitt första möte med familjen Haavikko mormor och morfar och Finland. Tack för allt!
/Siv
Tack för alla fina minnen. Vila i frid
Tack för alla fina samtal, kloka råd och all omtanke du gav. Saknar dig, kära moster.
Vila i frid.
Sov i ro
Du finns i våra hjärtan
En sista hälsning
Tack för allt för all omtanke du visade oss under alla år!
Tack för alltTack för allt Du givit
En sista hälsning
Ett sista farväl till en god vän och mångårig arbetskamrat
Vila i frid
En sista hälsning
Tack för alla goda samtal och delande av minnen.
Vårt liv är en vindfläkt, en saga, en dröm, en droppe som faller i tidernas ström.
Den skimrar i regnbågens färg en minut men brister och faller och drömmen är slut.
Sov i ro
Vila i frid
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen