Maggan, tack för alla goda bullar och pannkakor hemma hos er på Norens väg. Ha det så fint där du är nu❤️
Sov gott fina Margareta. En suverän extramamna under min uppväxt. Många fina minnen
Sov gott min fina kloka vän. Vi har delat både glädje och sorg. Nu får du vila. ♥️
En sista hälsning