Vi kanske inte sågs lika ofta de senaste åren, men vissa människor bär man med sig genom livet ändå. Det gör ont att veta att vi aldrig mer kommer prata, skratta eller minnas gamla tider tillsammans. Tack för alla minnen, alla skratt och allt vi delade. Vila i frid min vän. Du kommer saknas mer än ord kan beskriva.
En röst har tystnat och tomheten tagit plats.
Vi tänker på er Elisabeth & Alf, Marcus och Angelica som förlorat en älskad son och bror.
De ljusa minnena får för alltid leva kvar i era hjärtan och vi delar sorgen med er och hoppas ni finner tröst mitt i smärtan.
Vila i frid Richard,
En sista hälsning.
Vila i frid Richard.
Tänker på er alla i familjen.
Beklagar er stora förlust.
Sov gott
Älskar dig nu och för evigt ❤️F
vila i Frid tills vi möts igen, så ska vi springa påigt gröna ängarna ha
nd i hand kram ❤️
Du sa till mig Richard för länge sen att jag har sett att du mår dåligt och det gjorde jag varför berätta du aldrig för mig att du hade det jobbigt jag hade funnits för dig direkt du var en fin kille och vän och du finns med mig alltid.
Fina fina Rille, vila i frid♥️
Sov gott, Rille
Sov så gott Richard❤️
Jag saknar dig. Sov gott Richard.
Tack för alla roliga stunder vi haft på Guldkusten. Du kommer va saknad!
Alltid mkt trevlig, snäll, omtänksam och givmild.
kommer alltid minnas dig med värme.
Älskad och saknad
Maria Max Sixten
En sista hälsning
En sista hälsning
Mitt sista farväl
Tack Rille för att Du alltid var en Fantastisk vän.
Du finns i våra hjärtan
En sista hälsning
En sista hälsning, sov gott
Vila i frid Richard
Vila i frid Richard
Våra tankar finns hos Richards familj, en minnesgåva till Operation Smile. Yvonne och Per-Håkan Nykvist.
En sista hälsning,du finns i våra tankar💛
Sov i ro
Jag älskar dig och saknar dig min bästa vän. Jag vet att du har det bra där du är nu och att du alltid är med mig. Tills vi ses igen.
Vårt sista farväl