Vila i frid kära mormor Anna-Lisa
Saknar dig oerhört mycket 💔
Någonstans inom oss är vi alltid tillsammans.
Ett sista tack för alla ljusa minnen och skratt som du gett under dina besök hos oss, även din omsorg av dina kära och nära vi ses Rauhalista taivasmatkaa Anna-liisa Börje Neva -Juoni
Tack för allt kära Anna-Lisa du fattas oss.
Kiitos kaikesta rakas sisko.
Tack för all kärlek och omsorg
En sista hälsning
Vila i frid Anna-Lisa
Samt deltagande hälsning
till de närmaste.
Ett sista tack och farväl
Nu har du fått lugn och ro.
Vila i frid.
Jag har haft turen att få ha dig som mormor i 30 år. Hela mitt liv och lite mer än en tredjedel av ditt. Jag minns alla resor du, jag, mamma och Fredrik åkte på tillsammans, alla goda saker du bakade, bröd, kakor och sockerkaka. Jag minns också att när jag var liten och kollade på Sagan om Ringen så läste du upp texten högt för mig. De är minnen jag kommer att hålla varmt om hjärtat resten av livet.
Jag älskar och saknar dig mormor. Vila i frid ❤️
Tack för alla fina minnen och tack för allt! ❤️ Vila i frid Mormor
Vila i frid vår kära mamma, svärmor, mormor och gammelmormor
I ljust minne bevarad
Vila i frid, älskade mamma, mormor och mormorsmor