En sista hälsning!
Tack för alla fina stunder på Stenbro och Mobacka.
Ing-Marie och Jan
Birgitta och Leif
Tack Bertil för alla trevliga samtal. Vila i frid.
Älskade morfar och gammelmorfar - tack för alla fina minnen vi skapat tillsammans. Du är så saknad! ♥️
Det blev så tomt nu! Tack för allt!
Tack Bertil för din tid du gav mig under min ungdom!
Skjutsade och hämtade till och från pimpeltävlingar och fiskeklubben. Tack för alla minnen och fiskehistorier.
Tack för alla goda minnen, Bertil
Roliga historier, mycket skratt på bl.a. fotbollsmatcher och vedbacken! Det var en ära att jag fick känna dig Bertil!
Vila I frid❤️🕯
Vila i frid Bertil 🕊
Så saknad här på Mobacka ♥️💔
Vila i frid Bertil
Villa i frid
Du är sååå saknad hos oss ❤️
En sista hälsning
En sista hälning